miercuri, 23 iunie 2010

Povestea vietii mele ..... anterioare

Se pare ca am fost barbat in ultima viata anterioara
M-am nascut si am trait undeva prin Noua Scotie sau Labrador in jurul anului 1000.
De profesie, am fost constructor de drumuri, de barci sau fierar.

Caracterul vietii anterioare :
Datorita vointei si meritelor mele, dar si a caracterului meu hotarat, am influentat puternice prefaceri in societate; este posibil sa fi fost un lider, un conducator.

Lectia vietii anterioare adusa in prezenta incarnare :
Trebuie sa fiu mai receptiv; sa ii ascult pe cei din jur cu inima, nu numai cu urechea. Cat voi da, atat voi primi. Trebuie sa ofer cat mai multa dragoste.

2 comentarii:

Mantu Mădălina spunea...

hai hai ofera :))

. spunea...

:) nop.. nu am timp.. a fost o rugaminte de la o cunostinta sa dau mai departe vestea