joi, 4 februarie 2010

Cel mai bun lucru care mi s-a intamplat vreodata

Cu totii, banuiesc, avem momente cand, intorcandu-ne in trecut, ne gandim la cele mai frumoase lucruri care ni s-au intamplat in viata.
Saptamana trecuta am dat refresh si mi-am adus aminte de 31 martie 2009, ziua mea. A fost cea mai fericita zi din viata mea, am primit cel mai frumos cadou ... EA a fost cel mai frumos cadou si cel mai bun lucru care mi s-a intamplat vreodata.  A urmat cea mai frumoasa perioada din viata mea si cea mai deosebita relatie. Relatie care, desi a fost scurta, a fost atat de intensa incat toate relatiile anterioare au ramas niste amintiri foarte indepartate... EA a ridicat atat de sus stacheta ca tot ce a fost inainte nu mai conteaza.  In aceasta relatie  m-am simtit implinit, am primit  tot ce aveam nevoie ca sa fiu fericit si sa spun ca sunt fericit si nu am avut niciodata sentimentul ca lipseste ceva. Chimia dintre noi a functionat perfect!
Ca doar am fost olimpic national la chimie ;))

Se apropie 31 martie 2010, intrebari gresite duc la raspunsuri false ... asa ca pana atunci voi incerca sa imi pun intrebarile corecte

Niciun comentariu: