duminică, 11 mai 2014

Inchisoarea albă

Tot ce-am vrut să-ţi spun odată
Intr-o scrisoare a-ncăput. 
Era albă închisoare, c-un sfârşit şi-un început. 
Rânduri rupte, puse-n foaie
Dungi de gheaţă peste tot. 
Nu aveam un plic cu timbru
Mi-era frig şi i-am dat foc. 

Vreau să ştiu ce te apasă. 
Spune-mi tot, ori nu-ţi mai pasă
Ce-a mai rămas mă-ntreb în scuze. 
Ce gând îţi tremură pe buze? 
Scăparea-i noaptea-n nepăsare, 
Am scris o albă închisoare
Am dat de frig, nebun sub piele
Am dat de fum ascuns sub gene 

"Alternosfera - Inchisoarea albă"

Oare nu-ţi mai pasă? 

Am cerşit la cer prea multe, 
Mi-am dorit ce n-am avut. 
Ce credeam că nu voi pierde, 
Ieri, deja era pierdut. 
Prea mult timp am stat sub uşă. 
Mă temeam să trec de prag. 
Am muţit văzând cum nordul
Suflă-n tine-n lung şi-n lat. 

Vreau să ştiu ce te apasă. 
Spune-mi tot, ori nu-ţi mai pasă? 
Ce-a mai rămas mă-ntreb în scuze. 
Ce gând îţi tremură pe buze? 
Scăparea-i noaptea-n nepăsare, 
Am scris o albă închisoare. 
Am dat de frig, nebun sub piele. 
Am dat de fum ascuns sub gene. 
Oare nu-ţi mai pasă? 

Vreau să ştiu ce te apasă. 
Spune-mi tot, ori nu-ţi mai pasă? 
Ce-a mai rămas mă-ntreb în scuze. 
Ce gând îţi tremură pe buze? 
Scăparea-i noaptea-n nepăsare, 
Am scris o albă închisoare. 
Am dat de frig, nebun sub piele. 
Am dat de fum ascuns sub gene. 
Spune-mi, chiar nu-ţi mai pasă? 
Spune-mi, chiar nu-ţi mai pasă?? 

Spune-mi, chiar nu-ţi mai pasă? 
Spune-mi, chiar nu-ţi mai pasă? 
Spune-mi, chiar nu-ţi maï pasă?


Niciun comentariu: