luni, 22 martie 2010

Convingeri Generative – Protect Yourself – 20 martie 2010

    Aleg sa atrag abundenta in viata mea
·         Te iubesc. Ma iubesc. Multumesc
·         Totul e foarte bine
·         Stralucesc ca un briliant
·         Multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce sunt si ce am
·         Sunt in armonie cu Universul
·         POT orice!
·         Iubesc!
·         E ok sa lasi comoditatea deoparte si sa treci la actiune. Go Planet!
·         E ok sa nu multumesc pe toata lumea
·         Totul este bine si frumos in lumea mea!
·         Rabdarea este o virtute si fiecare evolueaza in ritmul lui
·         Exista multa abundenta in Univers si vine catre mine
·         Sa iubesti pe ceilalti e usor
·         Fericirea ta este in mainile tale
·         Esecul e oportunitatea de a vedea lucrurile altfel
·         Avem o provocare, nu o problema
·         Depinde de mine sa gasesc resursele care ma ajuta
·         Atentia mea e infinita
·         Merit sa mi se intample lucruri bune
·         Oamenii potriviti intra in viata mea la momentul potrivit
·         Orice situatie e o oportunitate de evolutie. Daca nu, se repeta pana inveti lectia
·         Sunt norocos, creativ, talentat
·         Merit tot ce e mai bun. Primesc acum tot ce e mai bun
·         Sunt inconjurat(a) de oameni iubitori si-mi exprim cu usurinta iubirea de ceilalti
·         Totul are un sens. E spre binele meu ulterior
·         Gasesc iubire si armonie in orice loc
·         Sunt responsabil(a)
·         Ma iubesc si ma accept asa cum sunt
·         Sunt iubit(a) si eu iubesc la randul meu
·         Indiferent cum te simti, esti in grafic
·         Am mii de abilitati inconstiente
·         Urla zambetul in mine J
·         In orice pantera zace un fluture
·         Dumnezeu te tine in brate
·         Ingerul meu pazitor e alaturi de mine mereu
·         Sunt inspirat(a) in fiecare zi
·         Mi se intampla numai miracole
·         Tot ce am nevoie este in mine ACUM!

2 comentarii:

realbadpisy spunea...

hmm astea sunt chestii din alea pt ridicarea moralului?
domnule vezi ca ai cam rtras qiulu' vad ca prea te ocupi de blog.

. spunea...

ah macar tu ai ramas optimist :)) imi place. si ai avut mare dreptate cu "oamenii potriviti la momentul potrivit" :) eu trebuie sa fug la facultate. sa ai o zi frumoasa >:D<