miercuri, 27 ianuarie 2010

1.Visuri despre destin

Omul consecvent crede in destin, cel capricios in sansa - Benjamin Disraeli

Cati dintre noi la un moment dat in viata au avut o viziune asupra calitatii existentei lor? O viziune despre cum am dori si am merita sa traim.
Pentru multi dintre noi aceste visuri s-au pierdut, incetosate in frustrarile si rutina vietii de zi cu zi, nici macar nu mai facem efortul sa le realizam.
Poate trebuie sa schimbam ceva pentru a reusi mai mult decat am reusit pana acum, din punct de vedere intectual, fizic si emotional?
Poate ar trebui sa nu ne multumim cu mai putin decat suntem in stare?
Poate ar trebui sa ridicam stacheta?
Poate ar trebui sa ne schimbam convingerile limitative?
Poate ar trebui sa ne schimbam strategia?
Viata este un dar si ne ofera privilegiul, ocazia si raspunderea de a da ceva in schimb, devenind mai mult decat ceea ce suntem.

Anthony "Tony" Robbins inspire me all the time


4 comentarii:

Crissu spunea...

Bun post , ideea e cum treci de la vorbe la fapte . Eu in ultimul timp mi-am tot propus sa schimb anumite lucruri , sunt constienta ca trebuie sa fac acest lucru dar cand se pune problema de a face intradevar schimbarea nu reusesc sa fac ceea ce mi-am propus .

realbadpisy spunea...

Ma..cum zicea si Crisuu usor de spus greu de facut..

Vintagenie spunea...

ei, partea buna e ca oamenii "consecventi" n-au de ce sa-si bata capul cu atitea intrebari. se ocupa deja "destinul" ;)

Teodor Florin Stoica spunea...

cu putina vointa si cu putina sustinere a celor din jur putem face, pentru inceput mici schimbari, ideea este sa fim consecventi si sa nu renuntam usor la ele
urmeaza episodul 2