luni, 9 noiembrie 2009

Un scurt plonjon in cotidian

   In ultimele luni m-am simtit mai impacat cu mine insumi si mai implinit. Am gasit energia care ma ajuta sa merg mereu inainte si sa nu ma autodistrug. Am gasit o liniste frumoasa care imi place si care ma ajuta sa trec mai bine peste fiecare zi. Am decis sa incep sa ma ambitionez si mai mult decat inainte, sa imi intaresc vointa si sa incep mai multe proiecte. Proiecte menite sa ma faca mai bun  si mai puternic.
   Probabail unul din cele mai mari defecte/calitati pe care le am e increderea pe care o ofer celor din jur. Daca imi esti prieten atunci iti acord increderea mea si lupt sa te ajut asa cum pot mai bine. Imi place sa-mi ajut prietenii. Trist este cand vezi indiferenta.  Ok, nu cer sa-mi fie cineva recunoscator, dar macar sa nu fie indiferent. Cu toate acestea eu voi continua sa-mi ajut prietenii. Poate imi pierd increderea, dar asta nu ma va face sa-i fac rau unui om,  nu din contra, voi face opusul, voi ajuta.

2 comentarii:

ANOMIS spunea...

unii oameni sunt buni, altii sunt rai...nu depinde de tine sa ii schimbi...dar increderea in oameni nu trebuie sa ti-o pierzi...

. spunea...

Oamenii sunt fiinte comode, si mai 'uita' sa returneze macar un zambet de multumire. Dar, uneori indiferenta celor din jur vine fara intentie. Important e sa pastrezi increderea si bunatatea :) "Building a better world starts with your own person."