miercuri, 18 mai 2011

O definitie a PR-ului

Vezi o femeie superbă la o petrecere. Te duci la ea şi îi spui: „Sunt fantastic în pat”. Ăsta e Marketing Direct.
Eşti la o petrecere cu câţiva prieteni şi vezi o femeie superbă. Unul dintre prietenii tăi se duce la ea şi arătând către tine îi spune: „Bărbatul acela e fantastic în pat”. Asta e Publicitate.
Vezi o femeie superbă la o petrecere. Te duci la ea şi obţii numărul ei de telefon. A doua zi o suni şi îi spui: „Bună, sunt fantastic în pat”. Ăsta e Telemarketing.
Eşti la o petrecere şi vezi o femeie superbă. Vine către tine şi îţi spune: „Am auzit că eşti fantastic în pat”. Asta e Recunoaşterea Brandului.
Eşti la o petrecere şi vezi o femeie superbă. Te ridici, îţi indrepţi cravata, te duci la ea şi îi torni un pahar de băutură. Îi deschizi uşa, îi ridici geanta după ce a scăpat-o, te oferi să o conduci acasă, după care îi spui: „Apropos, sunt fantastic în pat”. Asta înseamnă Relaţii Publice.

Niciun comentariu: