miercuri, 6 octombrie 2010

Arta de a iubi

  Hm, poate ca ceea ce simt eu pentru ea este iubire. Dar este o senzatie atat de diferita de ceea ce simteam inainte. Nu are nimic de-a face cu ceea ce descriu poetii, nici cu ceea ce afirma religia, caci nu ma simt deloc responsabil pentru ea. Nu iau nimic de la ea, nu simt nevoia ca ea sa aibe grija de mine, nu-mi vine sa-mi vars frustrarile asupra ei pentru esecurile mele sau  pentru problemele mele personale. Petrecem atat de bine impreuna. Ne bucuram fiecare de prezenta celuilalt. Eu respect felul in care gandeste ea, felul in care simte. Nu ma simt deloc stanjenit alaturi de ea, nu ma agaseaza niciodata. Nu ma simt gelos cand este cu alti barbati. Nu simt invidie atunci cand are succes. Poate ca iubirea exista totusi, dar este altceva decat cred oamenii .
 Ea nu este responsabila pentru fericirea mea. Fericirea vine din mine.

Un comentariu:

realbadpisy spunea...

pey poate de abia acuma iubesti in adevaratul sens al cuvantului.