luni, 15 februarie 2010

Evitarea abandonului de sine

Cresterea semnificatiei unei zile pentru tine o poti face prin a incepe sa raspunzi la (macar) cateva din urmatoarele intrebari:

1. Am zambit astazi la 3 persoane?
2. Am imbratisat macar 1 persoana?
3. Am incurajat astazi 2 persoane?
4. Am ajutat pe cineva sa zambeasca azi?
5. Am facut macar 2 lucruri care imi fac deosebita placere?
6. Mi-am acordat azi minim 15 minute doar pentru mine?
7. Mi-am pregatit ziua de dimineata si am setat intentii pozitive?
8. Ce eveniment remarcabil mi s-a intamplat azi?
9. Care sunt 2 idei interesante care mi-au venit azi si pe care le pot aplica?
10. Care sunt 3 lucruri pentru care sunt recunoscator azi?
11. Care e un lucru pe care il puteam face si nu l-am facut/amanat?
12. Care sunt 3 lucruri pe care de abia astept sa le fac maine?
13. Ce coincidenta am remarcat azi?
14. Cum pot sumariza intr-o fraza ziua de azi?

(Dan Luca)

Un comentariu:

realbadpisy spunea...

Ma cam multe sarcini pentru o zi! Deja ma simt pusa la coltul de rusine.