miercuri, 17 februarie 2010

Antrenament mental

Astazi in timp ce studiam antrenamentul mental de 15 minute propus de Andy Szekely, unul din cei care ma inspira in ceea ce fac pentru mine, mi-am dat seama ca eu de fapt am facut acest lucru de foarte multe ori.
De foarte multe ori mi se intampla sa ma plimb singur pe strada sau sa merg pe jos cateva statii de autobuz in loc sa folosesc RATB-ul. Sunt eu cu gandurile mele. Cateodata ma proiectez in trecut si ma gandesc la lucruri care mi s-au intamplat, lucruri placute sau neplacute, lucruri care m-au facut sa fiu fericit sau lucruri care m-au facut nefericit.
Cateodata ma proiectez in viitor si imi imaginez ceea ce imi doresc. De multe ori imi vin in minte tot felul de solutii la problemele mele. Plimbarea imi creeaza o stare de liniste care ma ajuta sa gasesc multe raspunsuri la intrebarile mele.
De obicei aceste plimbari le fac in cursul zilei sau seara.
Dar acum putin timp am iesit intr-o dimineata dupa paine si ziare. Nu a fost prima oara cand am iesit dimineata sa cumpar niste chestii de care aveam nevoie la prima ora, dar a fost prima oara cand mi-am dat seama ca acea iesire de 15-20 minute mi-a creat o stare de bine si aveam un chef nebun sa imi incep ziua, eram programat sa am o zi plina de inspiratie si productiva. Si atunci mi-am propus sa ies in fiecare dimineata sa fac o mica plimbare. Nu am reusit pana acum in nici o dimineata sa fac acest lucru si a trecut ceva timp de atunci.
Citind materialul propus de Andy mi-am dat seama ca propunerea mea din acea dimineata era benefica pentru mine. De maine o sa ies intr-o scurta plimbare in fiecare dimineata. Si o sa incerc sa ma gandesc numai la lucruri pozitive, evident.

Un comentariu:

realbadpisy spunea...

Si mie imi place sa fiu..asa ..cateodata eu cu mine..si s ama gandesc ..la de toate.